Pages

Wednesday, July 6, 2011

Pesta Bunga Api @ Putrajaya


Wah...dasyat nie...putrajaya bakal diterangi bunga2 api yg cantik2 beb...
Sebanyak 50 bot2 berhias bakal belayar sepanjang 3 Kilometer di Tasik Putrajaya...

Jadi, hangpa2 jom p release tension kat sini...syok...
Event nie bermula 8.30 malam hingga 10.30mlam...
Insyaallah, aku nak ajak hubby p tgk...hehe...

Siang tu cm biase ar ade Pesta Flora & Fauna..
Tahun lepas aku ajak hubby jln situ...
hmmm....takde feel langsung...
Die jalan dek jer...
moralnye...jgn ajak die lagi...hehe...
last2 aku ajak famili aku dtg tgk bunga2 kat situ...
Abah aku minat giler kat pokok2 nie...
especially bonsai...

So, sape2 yg minat pada pokok2, bunga2...
leh lah dtg ke Putrajaya..
9 hingga 17 Julai 2011..

Deko taman2 die mmg lawa...
indah sgt..
bile pesta tu abis..
aku ronda tempat tu balik...
biase giler...
mmg kreatif giler org2 yg terlibat dgn pesta tu...

P/s: Pesanan dari Datuk Seri Ng Yen Yen, janganlah menghadiri sebarang perhimpunan haram yg dijangka diadakan pada hari yg sama...fikir2 lah apa yg terbaik tuk diri, masyarakat dan bangsa.... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...