Isnin, 30 Mei 2011

Super Junior M di Himpunan Sejuta Belia

Seperti yang dijanjikan persembahan Super Junior M di Himpunan Sejuta Belia Putarajaya menarik minat ribuan peminat dari serata tempat...

Aku dan hubby dtg nak tgk kristal jer..hehe..tapi sebenarnya x tau pun diorng perform ari ape...terjah je lah... 

sampai2 tapak himpunan 2 kitaorng terjah tapak pentas utama..wana (pemenang MyStaz LG) tgh wat persembahan..not bad gak suara die..tapi kureng menonjol lah...nie lah first time aku dgr nama die...hihi...
Lps wana, lan  and the typewriter tp typewriternye xder..lan sorng jer...x sdp pun bagi aku...kuat menjerit jer...n pendapat aku lah, lan ni dulu sdp pun sbb lagu2 dari Taja (MUH) bukan lah dari lan...

Abis lan nyanyi, die kate persembahan akan disambung dgn persembahan dari SuJU M...bukan main lagi penonton2 nie x berganjak..padat giler...aku pun menumpang sekali...hehe..diorng nie dari KOREA, ala style music skrg nie K-POP...tp diorng da belajar bahasa Mandarin utk tujuan pemasaran...

saat2 yg ditunggu telah tiba, kul 10 lbh baru lah mamat nie keluar..fuhh..dasyat gak diorng punye music, histeria abis orng kat sini...aku dulu pun mmg minat dgn music taiwanese nie..tapi japan dan korean nie x ikut sgt sbb berbelit lidah aku nak menyebutnye..chinese senang ckit, lgpun mak aku chinese, tp adik beradik sorng pun x reti berbahasa cina...sayang sgt..aku teringin nak belajar tapi hangat2 tahi ayam jer...bile bahasa yg simple2 tue aku fhm lah...mamat SUJU M nie pun baru belajar mandarin...mcm aku jer...hihi...perasan lak...tapi serius, yg agak fasih pun 2 org jer rase aku...yg x reti lg ckp mandarin pun ade...

First time gak laki aku bagi green light aku tgk konsert mcm nie...siap suh aku panjat lagi bagi nampak clear..haha...tapi aku tgk sampai 4 lagu ja...perut da lapar sgt...kitaorng beredar cari makan jap..ingat nak cari KFC...(sbb nmpk staff media tadi mkn KFC)...tapi sygnye da tutuplah...tapi kami beli gak KFC (Kelantan Fried Chiclen)...rangup gak ayam die, still panas n rempah die dpt rase...sdp lah jgk..

pas beli makanan, kami sambung tgk konsert, sambil kami berjalan ke pentas utama tu, konsert SUJU M da habis...kami berdua jer jln ke arah pentas..yg lain semua berjalan balik...la!! depa nie dtg semata-mata SUJU M je..hampeh...kalu x der SUJU M xder org lah kat himpunan belia nie...bape kerat jer...11.30 konsert artis tempatan bermula sehingga 2 pagi...artis2 yg terlibat seperti nadia af, farah asyikin, lan, hujan dan kristal.....hubby aku tunggu kristal...die mnt giler dgn diorng...dan kristal memang tidak menghampakan...persembahan yang bertenaga dan cukup memukaukan penonton...

Acara diteruskan dengan tontonan Perlawanan MU vs Barcelona bersama PM....aku n hubby balik tidur..letih giler...

1 ulasan:

  1. Hey nice post^^. Feel free to learn Korean at our blog. Check out our latest post : Spaces Between Words 3

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...