Sabtu, 6 Ogos 2011

Penebusan Van Milo

Semenjak iklan Van Milo nie keluar TV..setiap kali kami balik umah Klang, haris mesti tanye Lori Milo Mana? Haha...pastu bila kami nak balik haris mesti akan pesan Lori Milo Satu, Pak Lang!!

Pak Lang dia yang dah janji...tunggu punye tunggu..Akhirnye pagi tadi dapat jugak tebus Van Milo Haris. Kami pun petang tadi terus terjah ke Klang nak buat surprise tuk Haris.

Kami bagitahu haris kami ada hadiah nak bagi dia. Muka da senyum2..hehe..Aku kata nie Lori Milo Haris...bukan main lagi dia melompat2..

Lori Milo! Lori Milo! Lori Milo!

Seronok giler tgk dia...Kami sampai jer lg 10 minit nak berbuka...terus tinggalkan dia dgn Lori Milo...Tak benti happy dia, siap nyanyi2 lagi...

Haris Ada Lori Milo...Lori Milo Satu...(Itu lah lagu dia, berulang lagi..haha)

Walaupun kami bagi kat dia Empat, tetap dia kata Lori Milo Satu..haha...
sebabnya hari tu dia mintak satu jer...dapat ko byk...sampai kelam kabut dia....
Haris kata banyaknya Lori Milo...hehe..Pak Lang ko sayang ko Haris...Sanggup beratur dari pukul 10 pg sampai tghari ko...nak dapatkan Lori tuk Haris..

Hubby aku amik Dua Besar, Dua Kecik...semua untuk penebusan bulan Julai. Hubby aku cerita ada ramai yang amik pi jual kat tempat lain. Kat Mudah.My diorang jual yg besar tue RM80.00, yang kecik RM28..Barang free pun diorang nak buat jual..

19 ulasan:

  1. HAHA comel gilaa haris :) amboi banyakk nya lori milo.. kita pon tak pernah tebus :|

    BalasPadam
  2. masih boleh tebus lagi sampai hujung bulan nie...yang nie tuk bulan Julai, bln ogos blm lagi..

    BalasPadam
  3. saya masih mencari point untuk tebus van milo mini ini....semua kedai mamak di putrajaya, saya dah masuk, tetapi hampa sebab mereka guna 3.5 kilo....

    BalasPadam
  4. uik..lg besar tapi x der dlm senarai..sayang lah..Ari tu hubby amik lagi dua..sekarang saya da ade 6..4 besar 2 kecik...Esok ade penebusan lagi sampai 14..
    Jom serbu lagi...

    BalasPadam
  5. @ juaidi..Ade jugak org yg cari kat tempat buang sampah semata-mata nak kan barcode tu..Byk giler die dpt..siap leh bg lagi kat hubby saya..hehe..Ade jugak one chinese guy tue tebus sampai 40 Van Milo...

    BalasPadam
  6. semasa saya pulang dari pejabat, kalau jumpa tepi jalan saya sanggup kutip, dan bawa pulang ke rumah. Saya tebus di Alamanda dan gerak dari umah jam 8.30pagi minggu lepas. Sampai jer dah ramai owg yang beratur.hari pertama di Alamanda Jumaat malam saya pergi, tapi guard cakap pagi lagi dah habis, tidak sampai 1 jam, dan hari kedua saya beratur di level bawah, satu borang boleh tebus 4 buah saja, hari ke tiga saya pergi lagi, dia kata satu borang boleh tebus 2 sahaja...macam2, dahlah hari ketiga tu ada yang beratur di level bawah dan ada yang beratur di level atas....sebab sabtu tu dah sesak depan counter cerffore....huhuhuhu

    BalasPadam
  7. @ juaidi Awk try lah pergi di Pusat Penebusan OMNITEAM. Stok kat situ lagi byk. Ataupun try pergi tempat yang kurang org. Parent saya kata kat Econsave Pandamaran (kwsn umah Parent) byk lagi. Tak ramai org tebus.

    BalasPadam
  8. OMNITEAM di PJ saya rasa. Saya di tinggal di Putrajaya. Di OMNITEAM tebus dalam hari bekerja sahaja, kalau ada hari sabtu dan ahad saya akan pergi. pergi gak Carffore Puchong Utama, pun sambutan menggalakkan, tetapi ramai owg cina...kawan ada beritahu saya, kereta F1 limited edition Shell tu ada yang nak beli dengan harga RM300-450/set dalam e-bay dan van milo yang kecik nie RM40.00 dan yang besau nie tak tahu harga nyer....

    BalasPadam
  9. @ juaidi Oh ye ke..Ahad ari tu pun hubby amik kat Carrefour Puchong Utama gak..Tapi mmg lah ramai..As long as kite mmg nak..terpaksa lah beratur gak..Biasalah ramai nak wat bisnes.

    BalasPadam
  10. saya x mahu jual...saya adalah pengumpul setem dan barang2 yang x akan jumpa pada masa akan datang...collection yang saya paling sayang sekali ialah jam GA BLUE pada tahun 1995, awak duk mana Sya?

    BalasPadam
  11. putrajaya kat presint berapa? saya tinggal di presint 15,

    BalasPadam
  12. But still boleh wat redemption kat tmpat2 tertentu ikut tarikh yang ditetapkan..

    BalasPadam
  13. kat mana tu sya...saya p hari sabtu lepas...ada memo yang mengatakan redem dgn pos sahaja...saya dah call 1-800-88-3433, setiap borang boleh tebus 2 sahaja...dan borang photostat dibenarkan, kalau ada tempat yang sya tahu kat mana? nak p tebus sendiri lah

    BalasPadam
  14. Buat masa nie tempat yang ade borang tu saja yg saya tahu...

    BalasPadam
  15. Hehe...bile2 pun boleh...Raya di Klang dulu tahun nie..

    Selamat Menyambut MerdekaRaya

    BalasPadam
  16. klang dekat jugak tu, saya balik melaka...bawa balik van mini milo nie nak bagi anak buah...hehehe

    selamat hari raya aidil fitri dan salam hari malaysia...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...