Pages

Monday, April 18, 2011

Thank you..

Last saturday, aku shopping skt kat mydin presint 15...
Cashier yg juga adalah staff baru (laki) cube berlagak cm die da lame keje kat situ...
Tercetus lah satu cerita...
bermula dgn laki aku yg cube angkat beras yg sebenarnya nak memudahkan staff tue wat keje..


Cashier baru : bang, nak letak barang kene beratur belakang..
Laki Aku : (malas nak gaduh, biar je lah, pastu aku tlg laki aku angkat brg letak kat meja tue).
Cashier Baru : Oh, sekali ye kak..
Aku : yelah...(hehe)

Da abis semua brg di scan, resit lak lambat giler nak keluar..laki aku da panas da dgn mamat tue...
Kami pun cepat2 nak blah, malas nak layan da...

Aku ade rase pelik skt, aku beli skt tp bil sampai seratus lebih, aku tgk sekilas imbas ok je..
Sampai di rumah, laki aku tgk sekali lagi..ok..

Pas da tukar baju bagai, aku duk menghadap tv tgk af..terasa nak p kira btl2 bil tadi...check satu2..Nah, amik ko..mamat tu punch brg aku tiga kali siot..aku beli satu jer...nie x boleh jadi nie...dgn pantasnye kami bergegas ke mydin semula...

Sampai di customer service, staff yg melayan kami tue minta kami tggu mereka call sbb mereka perlu tgk cctv semula kerana brg tersebut telah dibawa keluar...to me it a procedure that they must follow..so, it fine..we wait till monday to see how it been...

Monday morning at 10.30 am..they had called us to pick up the refund...so, thank to you for doing it so quickly...
dan kepada cashier berkenan, toksah dok berlagak nah...buat keje elok2..aku pun penah jadi cashier gak..Customer is always right...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...