Ahad, 16 Oktober 2011

Wanita Muda menjadi Tua dalam Tempoh 5 Tahun


21 Tahun

26 Tahun

Percaya atau tidak Wanita ini adalah wanita yang sama. Menurut beliau simptom ini mungkin disebabkan oleh masalah alegik yang teruk pada seafood dalam tempoh masa yang lama. Pada 2008, Nguyen telah mendapatkan rawatan tetapi tidak dapat diteruskan disebabkan masalah kewangan. tetapi awal bulan lalu, doktor bersetuju untuk memberi rawatan percuma kepada beliau. 

Masalah makin teruk bila beliau hanya mengambil ubat di farmasi tempatan untuk menghilangkan kegatalan yang dialami. Menurut Doktor mungkin ubat yang diambil itu menyebabkan kulitnya mengendur. Masalah yang lebih besar adalah pasangan suami isteri ini tidak tahu nama ubat tersebut dan di mana mereka membelinya. Kesukaran ini  juga menyebabkan doktor perlu mengambil masa yang lama menkaji situasi Puan Nguyen tersebut. 

Walaupun Puan Nguyen tidak secantik dahulu, kasih sayang suaminya masih menebal. Disebabkan kasih sayang itu yang membuatkan Puan Nguyen bersemangat menempuh kehidupan sehariannya.


Doctor Hoang Van Minh dari the Ho Chi Minh City Medicine and Pharmacy University Hospital, berkata mungkin masalah Puan Nguyen dapat diselamatkan 50-70 kulitnya untuk kembali normal dan penggunaan laser mungkin dapat mengurangkan kedutannya.

2 ulasan:

  1. kemungkinan semua ni adalah disebabkn panhypopitutarism; deficiency dlm semua hormone termasuklah growth hormone..ini menyebabkan muscle, kulit semua menjadi kendur..penyakit ini dinamakn premature senility..rsenye la:)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...