Isnin, 3 Oktober 2011

MotoGP, Massive, Konsert???


Seperti tahun2 sebelum nie, hubby mesti xnak miss MotoGP..hari sbtu lepas kami baru nak beli tiket, so tak dpt lah early bird ticket or what so ever...normal price jer ler...But must be with the package..(T-Shirt and Cap)..yang tak bestnya ticket da mahal sgt siot..last 2 years aku beli sama2 dgn die, the package price with k1 ticket only RM50 but now RM100...wah only in 2 year sudah double mah...makin kaya la depa...kite nie makin kayap...last year hubby beli sendiri..kalu tanya dia mana dia ingat, yg dia tahu bayar jer asalkan dpt p tgk...

Pas beli, brother kaunter tu kata ada race sekarang nie, boleh gi tgk free jer...apa lagi hubby kata jom ar...macam2 race ada beb tapi takde penonton ar...aku tak pasti pulak event apa sebenarnya...

Starting aku masuk nmpk motor cmpr2 race, then superbike, pastu superbike taraf motogp (ada lah nampak pelumba Malaysia kat situ) maybe depa nie practise kot, ferrari, classic car, lotus + proton...malam pulak diorang buat competition...uihh..tapi kami tak lah tunggu sampai malam...penat beb dari kul 1 ptg kuar...kul 6 lebih baru kami balik...ingat mula2 singgah beli tiket jer...tapi syok pulak tengok race free..hehe..habis semua angle kitaorang terjah...






on the way, kitaorang nak keluar, stage yang tengahari tadi yang dalam maintenance tu da siap...rupanya ada event tuk malam ni..nampak dari jauh da nampak orang menari-nari...aku ingat ada flash mob mcm Kimora buat tu..sampai dekat2..uihss..nie da lain da nie..dua tiga stall semua minuman keras..lady2 yg datang tu semua sexy2..rupanya ada big event for clubbing party kat sini...but majoriti is malay yang aku nampak...serba hitam pulak tu...takut beb..diorang pandang aku pun semacam jer..mesti diorang kata aku ni salah event..aku dengan bertudung pink, baju pink...menyerlah giler kat situ...cepat2 blah dari situ...


Balik Putrajaya, singgah intai ada event apa malam nie sbb tghari tadi lalu macam ada konsert..huhu..konsert suria fm lah...leh join nie..hehe..jalan sakan noh...tapi balik umah dulu lah...buat apa yang patut dulu...dalam kul 9 kami p konsert tu...ramai beb...Dato Siti ada, Mawi, One Nation Emcee, M Nasir, Hattan, Amy Search, Adira, Aswad, Awi Rafeal dan ramai lagi la...byk nama besar...sbb tu ramai..yg tak ler blah tu mase tuah (dj Suria) shake hand dgn hubby..kata terima kasih bro sbb datang support our event malam nie...huhu..sungguh2..tapi hubby angguk jer..tak terkata...haha..kami dtg singgah jer bro sbb dekat..
Dato Siti

Mawi

Linda Onn

Linda Onn

hubby & hattan

shahirah
huhu..banyak gambar tak sempat snap..ada yang blur sbb mengigil..hehe...first time jumpe dekat2...next time aku dan hubby sure nak p lagi event cmni..syok wei.....kul 1 pg baru kami balik...huhu..sehari suntuk jalan..thanks hubby..lama tak enjoy camnie...love u so much..xoxo..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...