Pages

Tuesday, November 30, 2010

Langit Cerah

Wah, tahniah kepada bakal2 F41..hari nie result keluar..
Kak Maizan selamat menjalani tugas baru kelak..agaknye kat mane yek akak bertugas...
Seronok dengar ramai naik pangkat..Kak pah pun dpt F32..Kak Pah confirm da pindah..lari dari tmpt nie..
SKT sini rendah sgt..susah nak naik pangkat...nak apply 41 pun payah nanti...
Akhirnye, makin sunyi lah tempat nie..aritu baru jer Kak Nita kuar..pas nie sape lah pulak...
Dgr2 ramai gak yg akan masuk sini...harap2 yg masuk team programmer tu satu kepala gak dgn kitorang...

Tgh2 depa nie berseronok, makin membuak-buak jgk lah perasaan aku nak gak naik pangkat 41..hihi..
tapi bile ek?Degree pun takde lagi...bile nak amik ek? 
Yang pasti aku akan gengam gak degree tu satu hari nanti..satu impian dan satu harapan..hehe..
Hidup mesti ada impian beb, tanpa impian kite xkan kemane...

Teringat balik mase aku mula2 dpt 29 nie...
Happy yg amat sgt..mcm x percaye tue..sbb sblm nie apply swasta x dpt...minx gak lah gomen...
aku nie da la x suke bende2 berkaitan politik, isu semasa..mmg jenis yg x suke amik port...
aku dgn hal aku jer...
tapi alhamdulillah..aku lepas..dan nilah pekerjaan pertama aku sebagai programmer...
Nasib menyebelah diri aku...keje yg aku buat skrg pun bende kesukaan aku...x tension...
Kalu tension tue pun sbb cara kerja kat sini...tapi nak wat cmne kan...keje jer lah...makan gaji jer pun...hihi....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...