Ahad, 14 November 2010

Celcom Hampeh Betol....

Harap maaf ye kalau ade sape2 yang gune celcom tue.....
Untuk pengetahuan korang, line celcom da seminggu x ok...

kesabaran tu ade tahapnye...aku da marah sgt nie dgn celcom...rase nak baling jer broadband nie kat muke diorng...

ade sape2 yg pakai selain celcom...line ok x?

celcom nie pun mcm astro gak, bile hujan jer line die benggong...aku bab2 network slow nie mmg x bleh sabar...rase panas jer badan thn marah...semua bende pastu aku nak marah....

Aku rase streamyx lagi bagus lah...x der pun masalah mcm nie...x der sekat2 vlm pun...nie nak download movie pun payah...satu movie satu bulan...so terrible..

aku nak tukar lah celcom nie...eh nape stremyx xder broadband style ek...kalu ader kan senang nak bwk gie mane2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...