Jumaat, 9 September 2011

EID 2011

Pembuka tirai bulan September....

Hari Raya da berlalu seminggu lebih da...tapi hari ni aku baru masuk keje...giler lama aku cuti kali nie...
Ikutkan semalam patutnya da start keje tapi demam ar..hehe..EL la pulak...
nak pi ambik MC..membazir duit ja..
ubat berlambak kat umah...hari ini da sihat sikit..tinggal saki baki skt2 ja...

Suka Duka berhari raya...




Beraya di umah Pak Ngah

Gelagat anak buah aku


on da way ke rumah Mak Long

Haris bergaya dengan spec datuknya

ala2 baiknya dia

on da way ke Sungai Petani

Lawa tak?

cantik tak my Gen 2 jadi cmnie? Pulun aku dgn laki aku snap kerete nie kat highway..hehe..

Sampai Sungai Petani, kami singgah di Giant dulu beli hamper tuk my sister in law baru pas bersalin bulan puasa ari tu...

anak2 buah my hubby


ade budak merajuk..muka seposen jer..

on da way ke parkson..hehe org beraya kami ke shopping mall..haha..

hampers my SIL

hubby dgn anak buah barunya..

Muhammad Ammar Bin Ahmad Azri

mau p beraya umah my SIL 

sambut birthday Madihah sekali

on da way beraya umah Kakak Hubby di Kuala Kangsar

anak-anak Kakak Hubby

Make up you..bukan main suruh aku make up..hehe..Depa nie tinggal di rumah atuknya. Mak diorang da balik umah raya ketiga..Seronok gaknya ramai2 kat rumah atuknya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...