Isnin, 12 September 2011

BlinCon for Me

Do you like Biggest Eyes like Korean Pop...hehe... Mata diorang memang cantik..Oppss Contact Lens daaa...Tujuan aku cari contact lens nie pun sbb rimas pakai spec..tak selesa beb...

Before raya aritu, ronda jusco jap..ingat nak cari handbag...hmm..mahal lah pulak...tukar plan..lebih baik aku cari contact lens..lebih berbaloi...selesa pun selesa...penambilan lebih lengkap..itu lebih penting daa...ini handbag jer mahal..penambilan dgn spec..hmmm hancuss..x glamour langsung..haha...


I choose Cheshnut Brown



after pakai BlinCon (hehe..kene pakai bulu mata palsu lak..baru leh dpt effect cm kat atas 2)

Korang cuba lah pakai Contact Lens Koreans nie..best siot...buat korang yang mane tak biasa pakai contact lens tu elok lah pakai lens style gini...mudah nak masuk..selesa pun selesa....dulu aku pakai yang biasa tue...nak masuk pun susah..muat2 anak mata jer..x sedar kalu lupa nak bukak...yang paling aku tak suka...bila gosok mata..kadang2 tu leh terkeluar beb...kan da susah kalu x bwk box lens tue...

Lens yang aku pakai nie tuk 3 month disposable...is only for RM70...berbaloi sangat.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...