Pages

Friday, January 5, 2018

Taska Permata Kemas Bunga Tanjung

 
Assalamualaikum..
 
Sesi Persekolahan Tahun 2018..
 
 
Semoga tahun ni membawa sinar baru dan kesihatan yang lebih baik kepada ameer..
 
 
Mama dan Abah doakan Ameer sentiasa sihat sayang supaya ameer dapat belajar dan bermain bersama kawan-kawan.
 
 
So, tahun ni kami daftarkan ameer bersekolah di kawasan perumahan kami sahaja. Mudah dan senang. Abah die boleh amik, takde la mama die sorang jer yang terkejar-kejar. hihi..
 



First Day
 
 
Alhamdulillah, macam biasa.. ameer ni mudah jer mesra dan selesa.. tak risau sgt die nak sesuaikan diri di tempat baru.. die sentiasa ceria jer..
 
Syukur Ya Allah..
 
Sepanjang seminggu ni da bersekolah, so far Alhamdulillah sgt.. nmpk keceriaan ameer.. mcm2 menu die makan dan minum. cikgu pun da train die mnm pki cawan.. no more botol susu sebelum tido.. satu perkembangan yang bagus dan cepat.. well done.
 
Mungkin dan mama harapkan jenis persekolahan yang macam ni mgkn lebih sesuai untuk ameer. semoga sukses sampai hujung tahun ye sayang..
 
Aktiviti hari ketiga ameer di sekolah
 
 

Abah hantar gi school 3 hari pertama ni.. seronok ameer gi sekolah naik motor..
Semoga baik2 sahaja untuk anak mama dan abah ni..
 
Love you sayang..

 
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...