Pages

Wednesday, August 22, 2012

5 kg sebulan

Huhu..ni bkn iklan barangan kuruskan badan ye...sebelum ni da byk kali aku try nak diet tp x berjaya..iman x kuat..aku kembali ke tabiat lama..badan aku ni senang sgt naik kalu mkn nasi.. Tp disbbkan bln lepas bln puasa... Dan semangat berkobar-kobar nak kurus di hari raya..aku berjaya turun 5kg..hehe..skrg da blh beli baju kurung size s beb..hihi..jgn jeles... Nak beli baju pun senang da.. Cume, harapan aku semoga smgat ni x hilang.. Aku nak turun lagi.. Sampai dpt berat bdn yg ideal.. Tp raya ni menbebankan aku..susah lah nak diet.. Kalu x mkn kan kecik hati.. Kalu da mkn, da rase sdp, aku bertambah..hehe..susahnya...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...