Pages

Thursday, December 1, 2011

Fenomena Ustaz Don


Korang pernah tengok tak rancangan 30 minit Ustaz Don...Pehh...Sekali aku terbuka rancangan nie, terus tak berganjak beb... Ilmu yang diajar terus dapat diterima dengan baik dan sambil dia membaca al-quran dengan gerakan mulut dia yang jelas...aku dengan serta merta terikut sekali...Suka sangat mendengar celoteh Ustaz Don nie penuh dengan Ilmu... Aku berharap dapat menimba ilmu dengan rancangan nie..daripada aku dok tontonan benda yang merepek...Ustaz Don nie memang memukau...Alhamdullilah...Dengan Kehadiaran Ustaz Don yang memberi ceramah dan Ilmu di TV sebagai satu cabang komunikasi kepada para remaja dan kanak-kanak sangat berkesan..  





Ustaz Ustaz Don Daniyal Bin Don Biyajid nie mmg sempoi giler, kelakar, dan muda pulak tu..hehe...setiap kali tgk rancangan nie..aku tak pernah mengantuk...tergelak adalah...slumber giler dia ceramah...Tahniah TVAlhijrah kerana menemui seseorang yang sangat berkaliber tuk mendidik masyarakat zaman sekarang yang serba moden ini...Bukan senang nak mengajak muda mudi sekarang tuk mendengar ceramah...lagi-lagi di TV...senang2 jer boleh tukar siaran...Satu Revolusi yang baru dan bakal diterima di pelusuk tanahair...

Facebook Ustaz Don 

1 comment:

  1. best3!
    time dy ajar tajwib tu memang jelas..faham..huhuh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...