Isnin, 28 Mac 2011

Hujung Minggu yng syok sekali...

Jumaat lepas, adik aku dtg tido umah aku..demam..sian..aku pun bwklah die p klinik Mediviron di Presint 15...
Alhamdulillah, berkurangan demam die..

Sabtu tengahari mak, abah, kakak dgn anak2 nye dtg melawat adik aku..hehe..demam rindu mak aku kot...kih2...petang tue abg, kak ipar dan anak2nye pun dtg nak bermalam di rumah aku...seronok rasenye...
Almaklumlah, nie first time keluarga aku semua berkumpul di rumah baru aku...

Yang lebih mengembirakan Aliya, anak kakak aku yg kecik tue da boleh berjalan..hehe..die nak mula berjalan kat umah kak lang die...dasyattt la ko aliya...cayalah...

..Aliya test berjalan.. 

..Aliya dan harris..(anak kakak aku) 

..Hanna dan Adlina..(anak abg aku) 

Harris kalo da tgk kartun..camtu lah gaya die... 

aku dan harris.. 



 hehe...nie menu hidangan tghari...simple jer...
aku nie x reti sgt nak masak bebagai...kira ok lah..hihi..sendiri puji..
LOL!!!!!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...