Pages

Monday, January 11, 2016

Hati-hati dengan TELESERVICE

 
Assalamualaikum
 
 
Saat ekonomi tak menentu ni ramai pulak yang amik kesempatan..
 
Insuran tu da biasa da..
 
main mintak no kad credit jer..
 
tak pandai tepis terkono la yeh...
 
baru2 ni..teleservice maxis call aku..
 
kononnye aku diantara customer terpilih untuk terima tawaran smartphone..
 
huhu..
 
borak punye borak..
 
die terus tanye pn nak yang mane satu..
 
aiii..
 
aku x kate setuju pun..
 
da la call dari no biasa..
 
smartphone tu x blh dibeli di service center depa..
 
melalui kad kredit SAHAJA..ONLINE..ON CALL..
 
Byrn smartphone tu one time jer dalam RM200++..
 
logic ker..
 
aduii..
 
syaratnye tkr ke maxis one plan 98..
 
idak la aku terburu2 nakkan tawaran tu..
 
kalu pun murah giler..
 
tak mo kalu kene tipu kan da naya..
 
macam2 skrg orang tipu..
 
kalu jujur nak bagi tawaran..
 
bagi aku beli cash then aku dapat bwk blk smartphone tu trs..
 
kann..
 
 
--END OF STORY--
 
 
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...