Pages

Wednesday, November 13, 2013

Malasnye nak buat Keje!!!

 
huhu..
 
da malas tahap gaban...
 
kata-kata yang keluar dari mulut penyelia semua aku rasa menyakitkan hati..
 
duk harap dia blh memahami..
 
tp tu semua harapan semata..
 
Dulu aku blh sabar..
 
skrg da x blh..
 
korang yang tak buat keje korang..
 
asyik kata kitaorang jer yg salah..
 
aduiihh..
 
baru jer mengadu x larat buat keje..
 
bos da pggl masuk bilik nak bagi keje baru..
 
nak suh buat dlm masa sebulan..
 
keje yang skrg pun aku x siap2..
 
cmne aku nak bg komitmen ni..
 
dan2 die suh siap kan keje yg skrg ni cpt2..
 
siap kene sekolah lah..kene ikut masa yg ditetapkan..
 
org yang bg masa tu pun..
 
mentang2 la selama ni aku leh buat cepat..
 
bg aku masa dua hari jer...
 
huhu..
 
x dan aku nak berfikir..
 
kalu ikut tarikh mmg lama..
 
tp byk cuti kot..
 
bg jumaat ptg..
 
nak hari rabu..
 
sabtu, ahad dan selasa kan cuti..
 
ahhh...tension dan stress arrr...
 
sian anak aku..
 
aku xnak die stress..
 
uwaaaa...
 
:-(


2 comments:

  1. sengaja je bg ko projek baru sebab nak tarik semangat balik kan kan?

    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...